Opći uvjeti poslovanja

1. Opće odredbe

1.1. Ovi Opći uvjeti najma (“Uvjeti”) predstavljaju pravno obvezujući dokument između gosta (“Gost”) i Istra Nest turističke agencije (“Agencija”), kao posrednika između gosta i vlasnika smještajne jedinice (“Vlasnik”).
1.2. Uvjeti se primjenjuju na sve rezervacije izvršene putem Agencije, bilo putem web stranice, telefonskim putem ili putem trećih platformi (VRBO, Airbnb, Booking.com, i sl.).
1.3. Potvrdom rezervacije i uplatom predujma Gost prihvaća ove Uvjete u cijelosti.

2. Rezervacije

2.1. Rezervacija je valjana nakon uplate predujma od 30% ukupnog iznosa.
2.2. Za rezervacije napravljene 30 ili manje dana prije dolaska potrebno je platiti puni iznos odmah.
2.3. Nakon zaprimljene uplate Gost prima pisanu potvrdu rezervacije (“Voucher”).
2.4. Gost je dužan provjeriti sve podatke u potvrdi i odmah prijaviti netočnosti.
2.5. Agencija zadržava pravo odbiti rezervaciju u slučaju nepravilnosti, nedostupnosti objekta ili tehničke pogreške.

3. Plaćanje

3.1. Cijene su izražene u eurima.
3.2. U cijenu su uključene standardne komunalne potrošnje, posteljina, ručnici, završno čišćenje i turistička pristojba, osim ako nije drugačije navedeno.
3.3. Dodatne usluge (npr. dodatno čišćenje, kućni ljubimci, grijanje bazena) mogu se posebno naplatiti.
3.4. Agencija može koristiti virtualne kartice, bankovne transfere ili druge prihvaćene metode plaćanja.

Plaćanja putem Stripe sustava

3.5. Istra Nest d.o.o. omogućuje online plaćanje putem Stripe sustava za kreditne i debitne kartice (Visa, Mastercard, American Express i druge podržane kartice).

3.6. Sva online plaćanja obrađuju se putem Stripe Payments Europe Ltd., licencirane institucije za elektronički novac prema propisima Europske unije.
Stripe je u cijelosti usklađen s PCI-DSS sigurnosnim standardima.

3.7. Istra Nest d.o.o. nema pristup podacima o kreditnim karticama i ne pohranjuje ih.
Svi podaci se prenose isključivo u šifriranom obliku putem Stripe platforme.

3.8. Gostu može biti naplaćena:

3.9. U slučaju poništenja rezervacije, povrat sredstava vrši se isključivo putem Stripe-a, sukladno pravilima otkazivanja iz ovih Općih uvjeta.

3.10. Gost je odgovoran osigurati točne podatke za naplatu.
Istra Nest d.o.o. ne snosi odgovornost za odbijene transakcije uzrokovane bankom gosta.

4. Politika otkazivanja

4.1. Povrat 100% iznosa ako je otkaz 30 ili više dana prije dolaska.
4.2. Povrat 50% iznosa ako je otkaz 14 ili više dana prije dolaska.
4.3. Bez povrata za otkaz unutar 14 dana prije dolaska.
4.4. Otkazi moraju biti dostavljeni u pisanom obliku.

5. Dolazak i odlazak

5.1. Check-in je od 14:00 h (moguće odstupanje ovisno o jedinici).
5.2. Check-out do 10:00 h.
5.3. Prilikom dolaska Gost mora predočiti osobni dokument radi zakonske prijave.
5.4. U slučaju ranijeg ulaska ili kasnijeg izlaska potrebno je odobrenje Agencije ili Vlasnika.

6. Kućni red

6.1. Gost je dužan pridržavati se kućnog reda koji vrijedi za smještajnu jedinicu.
6.2. Zabranjeno je organiziranje zabava, okupljanja ili glasne glazbe.
6.3. Pušenje unutar smještajne jedinice nije dopušteno.
6.4. Gost se mora pridržavati pravila o otpadu, recikliranju i čistoći prostora.
6.5. U slučaju kršenja kućnog reda, Agencija i Vlasnik imaju pravo otkazati boravak bez povrata.

7. Kućni ljubimci

7.1. Kućni ljubimci su dozvoljeni samo u objektima koji to izričito dopuštaju.
7.2. Može se naplatiti dodatna naknada po ljubimcu.
7.3. Gost je dužan brinuti se o higijeni i sigurnosti ljubimca te nadoknaditi eventualnu štetu.

8. Depozit i šteta

8.1. Vlasnik može zahtijevati depozit pri dolasku.
8.2. Depozit se koristi za pokriće štete, gubitka opreme ili kršenja pravila.
8.3. Ako šteta prelazi iznos depozita, Gost je dužan nadoknaditi puni iznos.
8.4. Namjerna šteta smatra se ozbiljnim prekidom ugovora.

9. Odgovornost

9.1. Gost koristi sve sadržaje (bazen, terasu, dječju opremu, fitness i sl.) na vlastitu odgovornost.
9.2. Agencija ne odgovara za nestanak ili gubitak osobnih stvari.
9.3. Agencija nije odgovorna za prekide usluga (struja, voda, internet) koje pružaju treće strane.

10. Održavanje i kvarovi

10.1. Gost je dužan odmah prijaviti kvarove ili oštećenja.
10.2. Vlasnik i Agencija će nastojati otkloniti kvar u razumnom roku.
10.3. Kvarovi uzrokovani gostom naplaćuju se.

11. Reklamacije

11.1. Reklamacije se podnose odmah po uočavanju problema.
11.2. Ako se problem ne može riješiti na licu mjesta, moguće je podnijeti pisanu žalbu u roku od 8 dana.
11.3. Nepravovremene ili neargumentirane reklamacije neće biti prihvaćene.

12. Zaštita osobnih podataka

12.1. Agencija obrađuje osobne podatke sukladno GDPR-u.
12.2. Podaci se koriste isključivo za rezervaciju, prijavu gostiju i zakonske obveze.
12.3. Gost ima pravo zatražiti pristup, izmjenu ili brisanje podataka.

13. Viša sila

13.1. Agencija ne odgovara za okolnosti izvan svoje kontrole (viša sila, elementarne nepogode, rat, štrajk).
13.2. U takvim slučajevima gost nema pravo na naknadu štete.

14. Nadležno pravo

Primjenjuje se pravo Republike Hrvatske.
Nadležan je sud u Puli.